Sunday 2 September 2012

Inside My Pregnancy Journey....

Salam semua..... ;)

Entry kali ni nak story sket about my pregnancy journey...today aku dh 34w...baby n mommy both alhamdulillah sihat...syukur...n aku diberi kesempatan untuk berpuasa penuh pada tahun ini..fuhhh, cabaran sungguh, asal ptg je, baby dh mule mintak makan, tp aku gosok2 perut pujuk dia..n yes..we made it! hehehe....plan nak puasa sunat 6..tp, en suami tidak memberi keizinan..alasan yg diberikan,
doktor x galakkan aku berpuasa sb baby kecik..mase last scan 31w baby baru 1.8kg..so, as a wife, kne lah ikut perintah suami..

My tummy mase 6 months plus ;)


We do 3D scan dkt KPJ Seremban. Nak confirm jantina baby...coz, ada doktor kate boy, ade yang kate gurl..But for me as long baby sihat, I'm okay with that...n the result is.....jeng jeng jeng...its a boy...hubby sgt happy..senyum smpi telinga ok..hehehe...impian terlaksana katenyer...mase ni aku request nak tgk muke dia, tp dia tido tutup muke plak..maybe dia nak surprisekan aku gamaknyer...



My tummy around 32w (8months)...





Both of us excited menunggu baby.. Kami prepare sket2 brg keperluan for this little angle...Hubby sgt supportive, cari di internet list brg, artikel2..then, one of our close friend, Aisah bg tau onn 14th Oct 2010, ada pureen wharehouse sale..so btoh of us decide utk pergi..kate kwn aku Aisah, sgt berbaloi...byk blh save..hehe..kami smpi lebih kurang jam 9.00pg, tp org dh penuh..agak sebelum subuh org dh smpi..cari parking lg..fuhhhhhhhh, kat dlm tu, mcm main rugby..berasak2, bertarik2..hahah...yg x tahan tu, sume yg bwk perut plak..termasuk lah aku..kuikuikui...en suami tukang pegang barang..harga, memang sangat murah jika dibandingkan dengan harga pasaran..banyak jugak yang kami beli..


Inilah hasil nyerrrrrr....


En suami yg keletihan...huhu...tq for accompany me...


Pejam celik pejam celik plus minus dlm 6-7weeks lg nak deliver...perasaan??hurm, berdebar ade, takut ade, excited ade...semua lah ade..n this pregnancy journey is a wonderful journey for me... ;) Moga our baby akan menjadi anak yg soleh, taat pada agama, bijaksana, cantik paras rupa dan mcm2 lg lah..mommy n daddy love u so much!!

No comments:

Post a Comment