Sunday 2 September 2012

Salam Lebaran Aidilfitri 2012!!!!!

Holaaaaaaaa....

Salam lebaran semua...

Entry kali ini akan memaparkan sambutan Aidilfitri oleh aku n keluarga.. Raya tahun ini aku balik ke kampung en suami dulu di penang dan ipoh..walaupun pada mulanya aku agak risau memandangkan usia kandungan dh 8 bulan, alhamdulillah, perjalanan kami selamat semuanya...cume, kesian kat en suami..sebabnya sepanjang jalan aku tido je..heheh...so, dia layan radio je.. raya kedua sebelah ptg baru lah blk kampung di seremban...

Cuti raya kami kali ini tidak lame...both of us ambil 1 hari je..memandangkan cuti banyak diambil semasa menuanikan umrah..cuti aku ade lg 7 hari balance..tp nak simpan utk kecemasan di tarikh2 akhir sarat mengandung nanti...jd, berkorban lah raya kali ini....huhu...kami pun dh berpindah ke rumah sendiri di Selayang..

Hidup berdua ni baru tau susah senang..kalau dlu, blk je mertua dh siapkan semuanya..xyah fikir nak msk, nak kemas..tp skrg, sume kne buat sendri..but both of us enjoy it..1 bulan berpuasa, aku msk utk sahur & berbuka..kdg2 en suami pun tlg..tp byk main game dr tlg aku..hehe...tp xpe, sb nye, suami aku ni jenis ringan tulang..dia rajin jugak tlg aku.. kira bertuah jugak dpt dia as my companion..hehehe...

So, aku nak share sket lah gmbr2 raya...ada di kampung, beraya di rumah saudara...enjoy it...

















Di kesempatan ini, aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua...maaf zahir dan batin dr me n hubby.. ;) happy raya semua.... (^_^)



No comments:

Post a Comment